poniedziałek, 4 września 2017

DOMOWE LODY CZEKOLADOWE

Ulubiony smak lodów? Czekoladowy!!! Tradycyjne na krowim mleku można znaleźć w każdym sklepie spożywczym i cukierni. Wersja wegańska jest mniej dostępna,  a w zasadzie prawie niemożliwa do zdobycia. A jeśli już, to kosztuje majątek.

Udało mi się rozkoszować przepysznymi wegańskimi lodami czekoladowymi na wczasach na Malcie i w Rzymie. Po prostu rozpływałam się z rozkoszy smaku i myślałam,  że to uczucie nie powróci aż do następnego urlopu w tych miejscach. Bardzo się myliłam i nie mogę sobie wybaczyć, że wcześniej nie próbowałam stworzyć ich plagiatu. Takie wykreowane w domu okazały się jeszcze lepsze niż te wcześniej uznane za najwspanialsze na świecie. Nie trzeba nigdzie wyjeżdżać,  ba!, nie trzeba nawet wychodzić z domu, by móc rozkoszować się najpyszniejszymi lodami czekoladowym.  Są wyraźnie kakaowe, delikatnie kremowe o perfekcyjnie wyważonej słodkości. Po zjedzeniu takich z tego przepisu już na pewno nigdy nie zatęsknię za tymi tradycyjnymi z cukierni. Zapewniam, że będziecie mieć podobne odczucia.




Składniki na 8 sztuk:

300 ml tłustego mleka kokosowego (u mnie domowe z płatków kokosowych i wody w proporcjach 1:1),
100 g nerkowców,
80 g karobu,
20 g surowego kakao w proszku,
3 łyżki ksylitolu,
2 łyżki oleju kokosowego RAW.

Wykonanie:

Wszystkie składniki blendujemy na gładką masę.  Wlewamy do foremek. Mrozimy przez całą noc. Gotowe! Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz